Veckan som gått!

Förra veckan (v.29) var jag i smögen och kungshamn tillsammans med Emelie. Riktigt skönt att komma bort från allt och sola och bada lite med älsklingen. Hon hade en underbar stuga precis vid vattnet det var riktigt hemtrevligt. Nu är jag hemma igen till verkligheten. Jobbar hela veckan mån-lördag innan jag har en vecka semester till. Lön snart oxå! Behövs verkligen efter en vecka i smögen, ny mobil telefon och en inpuls köpte karl lagerfeld tröja börjar kontot bli tomt. Dessutom är jag så jäkla arg på mobilen, touch really sucks går ju inte att skicka sms knappt. Sen har Gabriel Pasztor fyllt 18 vilket firades med en överasknings fest på hardemo herrgård men kunde tyvär inte komma då jag som sagt var i kungshamn.

 

Grattis Gabriel!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0